~* Not you... *~

I can't help it, the girl can't help it..


Niekas nesikeičia, pasaulis nenustoja suktis. Elnias ramiai sau peša žolę, o iš už šakų jį jau stebi dvi žybsinčios vilko akys. Šiąnakt bus puota. Niekas nesikeičia.

tiesiog tu įklimpai per giliai, o aš pasilikau paviršiuje. Katės neskęsta, nes jos paprasčiausiai neplaukia... Tu jauti skausmą, širdgėlą, neviltį.. o aš nieko. Tik liūdna ir gaila. Mūsų...

Mes tarsi gyvenam skirtinguose pasauliuose, skirtinguose miestuose ir susitinkam tik sapne, kur abiems yra gera. Bet, mergaitė akimis iš pačio žydriausio ledo skirta ne tau.

Go awayGive me a chance to miss you
Say goodbye
It'll make me want to kiss you
I love you so
Much more when you're not here
Watchin all the bad shows
Drinking all of my beer


Tu nusipiešk mane. Pasistenk. Tada bus lengviau. Arba parašyk apie mane. Kokios tau reikia. Ir prisisek prie sienos su smeigtuku. Tada turėsi Mane. Taip bus geriau mums abiems. Tu per paprastas. I'm Evil..

I don't wanna wake up with another But I don't wanna always wake up with you either No you can't hop into my shower All I ask for is one fuckin' hour You taste so sweet But I can't eat the same thing every day Cuttin off the phone Leave me the fuck alone Tomorrow I'll be beggin' you to come home

Or do I...?

Ieškosiu Jo toliau. O gal lauksiu. Kaip laukia visos moterys atkeliaujančių iš už jūrų. Iš taip toli nesimato, nei koks Jis, tas kuris atkeliauja, nei kiek Jam metų. Aš tiesiog lauksiu budėdama kylant saulei, kol Jis pasirodys. Mano paprastas, bet anaiptol ne prastas.. I had The Satan himself, he doesn't fit me! Atjos ant savo juodo žirgo kaip kazokas, o aš Jo sulauksiu.

Nepyk, bet tai tikriausiai ne tu. Aš tiesiog trumpam buvau apakus nuo tavo mielo piktumo, bet jo man per daug...

P.S. Tu nešoki...


No comments:

Post a Comment