~*Black catz - bad luck..*~

Šitas turėtų būti įdomus.., nes dar nežinau ką rašysiu..



Mane nešioja pavėjui mano jausmai, kurių mano kūne apstu.. Prote, krūtinėje.. Kur ištiesų jie gyvena? Kas po jais slypi? Fak it.. Neįdomu man.

Noriu kaiko paklausti..

Ar dažnai gyvenime sakote, kad kažką mylite? Aš prisipažinsiu- labai dažnai. Man net nejučiomis išsprūsta, kai žmogų išties gerbiu, jaučiu jam šilumą, artumą ir netgi kartais nors ir nepažįstu taip gerai kaip norėtus, lepteliu, kad myliu.. Ar tai reiškia kad šis žodis pigus? Ar tai nupigina ir jausmą? O išvis, ar toks jausmas yra?

Atrodo būni su žmogum.. Juokiesi, šypsaisi, lauki, nori, myliesi, glamonėjiesi, verki, bijai dėl jo, tikiesi ir vėl šypsaisi.. Kol vieną gražią ar negražią diena tu suvoki, kad jo prisilietimas nemalonus!!! Ir ką tai reiškia?! Ar tai, kad tos "meilės" nebuvo, ar tai, kad tas jausmas blėsta ir laikui bėgant lieka tik prisirišimas...?

Nuklydau į lankas..Tik todėl, kad man įdomu, ką jaučiu aš pati. Vieną dieną man parodo dėmesį vaikinas ir aš jau dėl jo tirpstu.. Aš skiriu savokas "mylėti" ir "įsimylėti", bet kur riba kai įsimylėjimas tampa meile?Ar meilė su įsimylėjimu neturi ryšio?


Viešpatie.. kiek daug klausimų kyla mano kvailoje galvelėje.. Tarsi tik dabar mano kvaili smegenai ima išgyventi tą periodą, kai išmoksti kalbėti ir nori viską žinoti..Same shit- different day..


~~~~~~~~~~~~********~~~~~~~~~~~~


..kaip keista taip gulint spoksoti į grindis.. žiūrinėti iš arti kiekvieną kilimo lopinėlį, analizuoti jo raštą.. pasiklysta akys tuose raštuose ir jau tarytum matai katino ūsą, žirgo karčius, ar tai savo svajonių bugnus.. Gerai kai galiu matyti ką noriu.

Klausi manęs, kaip man patinka.. Man patinka būtent taip.. Daryti ką noriu, jausti, ką noriu, elgtis ir jaustis, kaip noriu aš.. Na gal tik kartais taip, kaip nori tu. Visgi, tu mano katinas, o aš tavo katė. Turim šiokią tokią teisę vienas kitą kontroliuot..Bet tik labai mažai!

Vistik, katės, kad ir kaip keista, iš esmės yra puikiausi flaner įsikūnijimai..

Kaip sunku kartais neišleisti nagų.. bet juk tau dažniausiai patinka, kai išleidžiu sao nagus.. kai jais kedenu tavo kaklo kailį.. patinka, taip kaip man patinka, kai tu kandžiojies savo katiniškais dantukais...

patinka...

..gulėti ant pilvo ir pamažu rąžytis. Ištiesti vieną koją.. ją sulenkti.. Ištiesti antrą.. ją sulenkti.. taip lankstyti galima iki beprotybės, gal net į priekį imsi judėti.. Todėl ir turiu tave.. tam kad mane sustabdytum,mano beprotybės akimirkomis.. Tada kai iškišusi galvą pro traukinio langą rėkiu, kad nematau jokių stulpų, tada, kai nukarinusi kojas sėdžiu ant palangės ir apsimetu,kad ji visai ne slidi, ir tada, kai drąskausi uodo įkastą vietą ir sakau, kad tuoj baigsiu, nors jau oda nutrinta ir ima sunktis kraujas.. Tada man ypač reikia tavęs, kad paimtum už rankos, trukteltum už pečių ar tiesiog tarkšteltum per snukelį.. Su mano charakteriu kartais to reikia..

Gera turėt tave.. Tu ne vien tam, kad mane su laikytum. Tu ir tam, kad mane paleistum. Kai norisi bėgti per parką vidudienį ir šaukti, o atrodo, pilna žmonių,gėda- tu imi mane už rankos ir bėgam kartu.. Kai noriu dainuoti, o esu užkimusi, stovėdamas autobuso stotelėj tu užvedi mano myliausią daina ir dainuoji šiektiek garsiau nei aš, kad niekas negirdėtų kaip nusidainuoju.. Kai parduotuvėje noriu šokolado, tu paėmęs jį man išlupi ir duodi, o tik paskui popierėlį atkiši pardavėjai maloniu žvilgsniu žvelgdamas į jos kvailas varlės akis..

Rytais tu nuolat mane džiugini.. Padarai puodelį arbatos, uždedi mano mėgiamą dainą, uždegi smilkalą, kad pabusčiau kvepiančiame kambaryje..
bučiuoji mano pirštukus ir kandžioji kojas kai dar nepabudus lėtai sliūkinu link vonios...

Su tavim būdama, jaučiuosi tobula.. Tu man pasakai kaip gražiau susirišti plaukus, ką šiandien rengtis, kad jausčiuosi gerai ir graži. Bet ir tai, su tavimi aš visada jaučiuosi graži...

bet ar nepagalvojai..? Aš tavo juoda katė.. Tu prietaringas? Juodos katės neša nelaimes...







Kaip gera... Kaip miela... Kaip tobula... Tai gal jau gana?!!!



I died in my dreams
What's that supposed to mean?
Got lost in the fire
I died in my dreams
Reaching out for your hand
My fatal desire...




"Geriausia" yra tai KAD TAVĘS NĖRA..........




De profundis, Domine, kokia gi aš kvailė...

2 comments:

  1. Puikios tavo mintys, ateinu pasvajoti kartu :)

    ReplyDelete
  2. Ech, kaip nesugebu susitvarkyti, kad man rodytų naujus komentarus.. Ir kodėl tik po tiek laiko pamatau, kad rašei :? Gėda.

    ReplyDelete