~*Dark*~


Šios dienos žodžiai: discipline, posession, naughty, lust, pain, pleasure..





Aš tau kaip dovana, įvyniota į kelis šimtus spalvingų popieriaus lakštų. Vis bandai išpakuoti ir nuo gausybės popieriaus sluosknių darosi pikta. Kaip mažas vaikas tu nekantrus. Tu nori dabar ir čia, o aš liepiu dar palaukti, dar pažaisti.. Aš, tai ko tu labiausiai trokšti, tai, apie ką tu visada svajojai. Aš čia, aš šalia. Tavo Karalienė. Pasiimk mane.



Tamsios gatvės ir dar tamsesni skersgatviai. Kai eini ir jauti, kad kažkas tave seka iš paskos.. Dar vienas skersgatvis, tie patys dvigubi žingsniai. Girdi tarsi kažkas atkartotų tavo žingsnių garsą. Tik tik tik.. Vis arčiau. Tik tik tik. Ir jau jauti, svetimą kvėpavimą sau per petį..



Man patinka su tavimi žaisti katę ir pelę. Tu jaudiniesi, tu nervuojiesi, kai tave atstumiu, kai sakau, kad nenoriu, kai trenkiu tau ir šaukiu, kad dingtum. Tau patinka tai. Tave tai jaudina. Tada tu manęs nori labiau. Uždraustas vaisius saldžiausias..


Bet gi nesustok, jei jau bučiuoji, tai bučiuok taip karštai, kad liktų nudegimo žymės, jei apkabini, tai palik savo pėdsaką ant manęs.. Tu nepergyvenk, aš pasižymėsiu savo teritoriją, visos katės taip daro. O tu savo pasižymėjai? Ar man galima išeiti pas kitą?


Supykai. Įširdai. Įsižeidei. Taip ir žinojau. Specialiai taip padariau. Dabar tu apsimeti, kad manęs nebenori. Gerai. Aš galiu ir pati. Pirštų galiukais žemyn.. nesustodama... Ilgai prikandęs lūpą stebi mane. Keistas gi tu. Žvilgsniu nepasitenkinsi, kiek kartų tau reikės šitai kartoti kol galiausiai suprasi? Aš pernelyg arti - tu tiesiog privalai mane paimti.



Nebijok. Skauda būna tik jei labai bijai. Atsipalaiduok ir atsiduok. Tu viską moki. Jau seniai nieko nebereikia tau aiškinti. Jei tik sekundei nutils plakusios mūsų širdys, tu išgirsi, ko noriu aš. Ko nori tu, aš jau žinau. Tik prisiliesk... Mano Karaliau.

No comments:

Post a Comment