~* Paradise *~


Ar aš tavęs noriu? Ar man tavęs reikia? Kur aš einu be tavęs? Kur mus nuves sapnai.. jei susikibsime rankomis...

Be proto, pamišusi, blizgančiomis akimis žiūriu į tave ir nesuprantu, kas tu? Iš kur atsiradai? Ko iš manęs nori? Kiek daug klaustukų! Kaip jie mane gąsdina.. Kažin, ar tas nežinojimas neišvarys manęs iš proto.. aš jo labai bijau.. ššša, tik nesakyk jam to...

Nemėgstu nežinoti, juk esu "little miss know it all".. Man
patinka viską koordinuoti, reikalauti ir gauti. Nemėgstu jausti ir nesuprasti, kodėl tai jaučiu.. Kas tai per jausmas ir kaip jo atsikratyti. O jei žinočiau, kažin ar norėčiau tai padaryti...

~*~

Migdolo saldumas apgaubia mane ir jaučiuosi tarsi supčiausi šilkiniame hamake pririštame prie palmės. Vandenyno ošimas, šiltas vėjas ir siūbuojantys lapai. Vientisa nenutraukiama tobulybė, kuriai pasiduodu be išlygų. Tai, kas nepaneigiama - atsiduoti gera. Gera pirštais košti jo plaukus. Gera į jį žiūrėti. Gera apie nieką negalvoti, tiesiog užsimerkti ir siūbuotis.. Vėjas, vanduo, dangus ir horizontas. Žymintis ribą tarp ten kur esam ir kur norim būti.
Lėtai supa, glosto veidą, akis, o kai stipriau prakošia perpintus siūlų tarpelius lėtai atsimerkus matau.. Tu matai.. Be rūpesčių. Karaliauja tinginystė ir mes vergaujame jai. Jokio nerimo. Žiūrėti vienas į kitą primerktomis akimis, į tolį.. Uosti kait
ros saldumą ir pasiduoti beprotiškam troškimui paskęsti vienas kitame...

Neskubant. Be rūpesčio. Mielai pabėgčiau su tavimi nuo visko. Bent trumpam..


THE MOON SHINES LESS, THAN THE ARMS OF MY LOVE
SINGING SONG ABOUT MY DEAREST LOVE...
THE SUN SHINES LESS THAN THE EYES OF MY LOVE
SINGING SONG AGAIN ABOUT MY HOLLY

When you're near me, I feel like I'm home...
When you touch me, I feel like I grow..







No comments:

Post a Comment